Så mycket fint i världen...

När allt snurrar så att man knappt hinner med sig själv (saker som är aktuella just nu: president för klättrarklubben=massa jobb för att få fart på hjulen, samt att det lite verkar som om SWEA tanterna vill att jag ska bli åtminstonde vicepresident...ja & så mitt vanliga jobb, träning, Paul, huset, Mammut...) så är det viktigt att stanna upp & se det vackra i det lilla. Har alltid varit bra på just det & satan i gatan vad jag är glad över den gåvan. Det gör livet SÅ mycket lättare att kunna bli glad över en ekorre eller bara en riktigt fin kvällshimmel.


Men nu är det becksvart ute & jag känner att det enda jag riktigt vill glädja mig åt just nu är att jag har en varm & skön säng som väntar. För ikväll vill jag inte köra på min soffaklassiker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0