Gud jag vågar knappt erkänna...

detta, men jag har varit något så ofantligt sunkig de senaste dagarna. Senast jag duschade var i tisdags tror jag & jag har definitivt inte tvättat håret sedan i söndags... Isch. Fram tills onsdagen var det enbart för att jag helt enkelt inte hade tid. Efter det har det känts mer som en motivation till att jobba ännu hårdare så att jag sedan kan njuta maximalt av helgen. Nu, så här en tio över fyra på fredagseftermiddagen har jag ÄNTLIGEN skickat iväg en av de två akuta projekt jag slavat med under veckan. Så nu får det ta mig fan vara nog med sunket! Nu är det helg & detta ska jag fira enligt följande:

1) Ta ut desperata lilla Mammut för en ordentlig borstsession i trädgården
2) Springa till Loblaws & köpa glass till Paul (som just nu är ute på uppdrag)
3) Städa huset
4) Slänga in middagen i ugnen
5) TVÄTTA mig
6) Sätta på mig något fint & sminka mig
7) Dricka bubbel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0