Ja men ibland...

får det vara så här också - lite hipp som happ. Paul är helt krasslig & jag är i ärlighetens namn inte så sugen på att stå & fixa mat till någon som inte direkt klarar av att känna smaken på vad jag lagat. Det i kombination med att jag varit helt grymt trött hela dagen fick mig att föreslå Jamaican food. Inte ett dugg nyttigt men himla gott, varmt  & mättande. Plus en massa smak så att Paul också fick ut något av middagen.


& så splittaded vi en pumpaöl också - ska man vara onyttig kan man lika gärna göra det ordentligt! Lite roligt är det att jag kör ett sånt totalt matbryt precis samma kväll som vi börjat titta på Mad Men. Tre avsnitt har vi hunnit ta oss igenom & jag kan ju konstatera att mycket har ändrats sedan dess. Tillexempel så stod ju inte den lilla jamaicatanten & osade cigarettaska över min getcurry, den tackar vi för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0