Matte & lite blommor...

Gud, idag har det bara varit X & Y & E... Statistik - ett stort svart hål som måste fyllas. Jag kämpar på & känner i vart fall att jag rör mig sakta frammåt. Fast då & då måste jag ta en paus från alla "kurtosis" & "CCA" & bara göra något som inte kräver så mycket tankemöda. Dvs, jag kluddar. Just nu är jag inne på något slags Sverige-tema. Längar ju hem något helt otroligt, så det blir svenska landskapsblommor.


Jag har en policy som säger, två timmars jobb - sedan en paus för en kopp te & tre fyra blommor & så håller det på. Hitintills var gullvivan mitt bästa ögonblick.

Kommentarer
Postat av: ma

Hjärnan är ju ett mästerverk i sig - från X & Y till att skapa blommotiv! Vad använder du för en penna, förresten? M

2011-04-30 @ 08:37:11
Postat av: Ida

En vanlig uni-ball, storlek 0.7 & med svart bläck. Samma som jag använder till att skriva kommentarer i marginalen på de artiklar jag läser!

2011-04-30 @ 13:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0