Me in my Marc at 2 am...

Åh vad lyckat det blev igår, men fullt upp så jag hann aldrig knäppa något kort på varken Paul eller mig under själva tillställningen. Himla synd, för Paul var så fin i sin kostym nu när hästsvansen är väck. Själv kände jag mig helt 50-tals tjusig i svarta lackskor & farmors gamla silverarmband + kvällens mest unika aftonväska i form av en liten clutch gjord  1980 i björknäver. Eftersom det var så mycket att hålla koll på under tillställningen - dela ut drinkbiljetter, bocka av alla 80 gäster, hålla tal & introducera talare så förklarade jag för Paul att vi var tvugna att knäppa ett par foton av mig när vi väl var hemma. Så, här är den - klänningen & Ida klockan 2 på natten...


& så lite kjolvidsperspektiv - nu måste jag bara skaffa mig en underkjol med massa tyll så att allt tyg får leva upp till sin potential.

Så, första festen avklarad i min "lilla svarta"!

Kommentarer
Postat av: ma

Vi tycker alla att du är jätte fin i klänningen - you are worth it!

2011-04-09 @ 22:22:02
Postat av: Ida

Åh vad glad jag blev nu - tack! det var faktiskt en tant på affären som kom fram till mig när jag provade den & sa att jag såg så stilig ut i den. Det värmde - för det var så jag kände mig "classy". Kram!

2011-04-10 @ 03:28:18
Postat av: Jo

Så fin!

2011-04-10 @ 15:23:23
Postat av: Ida

Tack Jo! Den är mycket finare i verkligheten också, tyget är helt fantastiskt!

2011-04-10 @ 17:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0