Nu ska trollet...

luffsa & knogskutta bort till Hart House & arbeta bort lite frustration. Jag tror att fysisk aktivitet är det bästa man kan göra när man känner sig lite ur balans. Vilket jag gör just nu - det är fortfarande så många frågetecken kring Paul skada att jag blir helt orolig i själen bara jag tänker på det. Eller, om jag ska vara helt ärlig, så fort jag tänker på den så dyker en tanke upp i huvudet "varför i helviti måste vi hantera detta i en BANANREPUBLIK - varför är vi inte i Sverige?!"...

Ja... så känns det just nu. Lite som att Canada kan gå & lägga sig & dra något gammalt över sig, för i Sverige funkar den här typen av problem så mycket bättre. Vi kan tjata & gnata bäst vi vill om dåliga resurser & överarbetad personal, men gör man det ja då är man bra hemmablind. Anyway... Kanistrollet behöver uppenbarligen hamra lite på vikter & dylik för att lugna ner sig lite...

← Elaka trollet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0