Prima!

Nejmen jäklar i min lilla låda vad bra det går med min nya jobbpolicy - klockan är fem på morgonen & jag är redan uppe & läser artiklar! Det är alltså bara att bestämma sig för något & så går det vägen. På det här sättet kan jag ju få in... ja men kanske en 14 timmars jobb idag! Super!

... eller så är det så att jag är vaken för att jag fått Pauls halsinfektion & inte klarar av att sova för att det gör för ont just nu. Men PETITESSER! För effekten gott folk är i vilket fall att jag kan få in sju timmars jobb innan lunch. Tjoho!


Uppdatering: Viljans kraft! Jag jobbade en timme & sov en - hela tiden med någon slags mental mantra i bakhuvudet "Jag är INTE sjuk!" & jag känner mig faktiskt mycket bättre nu. Sedan kan det ju bero på att jag pulat mig full med omega3 tillskott, D, B & C-vitaminer samt toppat kompotten med en kopp Neocitran... Det må bero på vad som helst, men halsen värker inte lika mycket längre & det är huvudsaken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0