Samma visa varje år...

Jäklar. Vår semi-formal börjar klockan 18.30 idag & jag har inget att sätta på mig. Eller, jag har fyra klänningar som hade fungerat. Men två av dem har jag haft på samma tillställning fast 2010 & 2009 - så de går bort. De andra två hade fungerat super, om det inte vore för den lilla detaljen att jag hade dem på avdelningens mingel på Royal York 2011 & 2010. Jag vet - verkligen dagens i-landsproblem - men nu ska jag ju vara konferencier på det här årets jippo med & då känns det lite mer tvunget att dra på sig något nytt. Hade jag bara varit där för att äta buffé & dricka drinkar hade jag faktiskt gett blanka tusan & bara dragit på mig det som känts mest bekvämt... men det känns ju lite så där "nja" nu. Apa också, måste lösa detta på något sätt. Helst inom de närmsta timmarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0