Back in Canada - back to our life...

Jag ska inte ljuga & säga att jag är själaglad över att vara tillbaka i Canada. Snarare hade jag väl gjort allt för att vara tillbaka i stugan eller någonstanns på Kungsleden. Men men... nu är det som det är. Back i bananrepubliken & bara att göra det bästa av situationen. Så vi kammade till oss lite & öppnade en flaska bubbel.


& så lagade jag vår favoritmat - lax & pestoedamame.

& jag invigde ett par av mina födelsedagsörhängen.

& åt en himlans massa champagnevindruvor.

& upptäckte att Fjällräven snart kommer att utannonsera ett nytt vinteräventyr - vilket gjorde att allt annat blev rätt ointressant. Jäklar i min lilla låda... jag hade gett min vänsterarm (den som jag inte fixar att hålla vandringsstaven i) för att få vara med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0