Best Western...

Ett litet tips så där allmänt, om ni känner för att stanna nära centralstationen i Stockholm (som vi alltid gör - med fyra väskor vägandes runt 20 kilo känns det rätt viktigt att minimera transportavstånd)... Välj bort Best Western mitt emot centralstationen. Herreje vilken förlegad byggnad - bara fula teakmöbler & vävtapeter. Håller på att samla ihop oss för frukost nu, så jag väntar med mitt slutbetyg tills jag sett vad de serverar. Känner mig dock inte så där grymt hoppfull...

Back again. Frukosten får en trea av fem möjliga. Baserat på avsaknaden av hjortronyoghurt, keso & kaffe som tillverkats utanför små plastiga ufon.

Ja & så fanns det ju ingen lax... Vi kan ju konstatera att hotel FARMOR är svårslaget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0