Deer hunting...

Hade man känt för att jaga hade det här utan tvekan varit det optimala stället att semestra på. I mean, jag har inget superobjektiv på min kamera & kunde komma så här nära...

Jag tänker att man i princip skulle kunna klubba sig en rådjursstek om man varit sugen. Nu behöver man ju inte det - restaurangen hade grym frukostbuffé. Våfflor, bacon, gröt, yoghurt, fruktsallad, bagels, peanut butter, keso... you name it. Själv skippade jag våfflorna & satsade på yoghurt & fruktbaserad frukost. Att vara på fältstation kan vara farligt för midjemåttet. Måltiderna blir väldigt lätt dagens happening...

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh så söt! :)

2011-08-31 @ 22:29:42
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Ida

De är verkligen jättefina & totalt orädda!

2011-09-01 @ 03:05:03
Postat av: ida w

Hah, vilken söt! Men... hur kan du ens tala om att döda den ;)

2011-09-02 @ 00:35:04
URL: http://idawe.blogg.se/
Postat av: Ida

Uppvuxen i norrland, då blir man inte så sentimental...

2011-09-02 @ 08:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0