Det tar sig...

Nej men jäklat - 06.25! Det börjar ju nästan bli acceptabel nivå på det hela. I & för sig somnade jag på vardagsrumsmattan igårkväll (kelade med Mammut), så lite jet lag kvarstår att arbeta bort. Vi satsar alltså på att ha en någorlunda funktionsduglig dag idag. Vem vet, vi kanske till & med kan få undan den där sista packningen. Ni vet de där urtråkiga sakerna som inte har någon direkt självklar plats. Man behöver ju inte direkt vara högfungerande för att kunna packa undan sina underkläder, de stuvas ner i underklädeslådan & är done with, men reseadaptorn... Vart i helsike lägger jag den? Eller alla överblivna power bars? & allra värst - min fjällräven medalj... vad ska jag ta mig till med den? Inget av mina tre alternativ:

1) Bära den på bröstet
2) Nåla upp den på en sån där liten skumgummisköld
3) Knöla ned den i någon ledig låda

känns helt klockrent. Hur i helsike förvarar man något udda som man verkligen tycker om?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0