Handplockat...

Men allt var inte bara nya myrinvasioner & generationer av döda flugor i isolering... nej, faktum är att vi hade väldigt trevligt också. Vi lyssnade på Queens, åt en massa körsbär, såg en kanin, planterade ut mina betor & invigde sommarens "stuginköp" från min sida. Plockade nämligen på mig denna burk när jag var hemma hos farmor i Älvsbyn. För på Storgatan där ligger det nämligen en vanvettigt söt liten butik som jag bara älskar. Jag vill bo där - så fint är det. Allra helst vill jag att de ska komma till stugan & vifta med sitt trollspö & göra det lika fasligt fint. Men... tills dess att önskedrömmar slår in är jag väldigt nöjd med min lilla knäckebrödsburk. Jag ser på den & känner att jag har rätt att inplantera lite svenskheter i stugan efter all muslort jag städat bort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0