28 minuters framförhållning...

Upp i ottan, packa en miljon artiklar & böcker, sitta i bilkö i regnigt, vedervärdigt blåsigt, Toronto, kuta i sagda regn med sagda böcker till avdelningens entré. Tvingas inse att man gjort dagen till en "jobba på det kontor jag hatar dag" enbart för att man har ett möte klockan tio - som personen man ska möta ställer in 28 MINUTER innan man ska ses.

JA. Jag vet att det är ett i-landsproblem.

Om jag ändå vill att sagda person ska träffas av ett isblock som trillat från septiktanken på ett flygplan? Svar ja.

Kommentarer
Postat av: Jo

Men sånt är ju inte klokt! Kan ju verkligen begära mer än så tycker jag allt. Du har helt rätt att bli sur.



Kram!

2011-12-16 @ 10:54:21
Postat av: Ida

Det värsta var att hon frågade om vi kunde ses senare samma dag & jag svarade att "jo men jag förstår att det är körigt den här tiden på året & absolut, kika bara förbi innan klockan 4". Tror du hon ens SVARADE på det mailet?! Nope, SÅ dåligt.

2011-12-16 @ 13:44:37
Postat av: Jo

Hatar sånt. Som att hennes tid är viktigare än din. Folk verkar inte lära sig hänsyn eller allmänt hyfs hemma.



Kram på dig!

2011-12-16 @ 18:04:30
Postat av: Ida

Nej det var jättedåligt, speciellt att hon sen inte ens ides följa upp. Trött man blir...



Kram!

2011-12-16 @ 18:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0