And the day ended well...

Efter mycket om & men (totalt tunnelbanesammanbrott - satt i mörkret i typ 15 minuter, spännande!) tog jag mig tillslut till pubben & jobbölen. Var helt ok, även om nu min handledare inte direkt orkade hälsa. Men, men... Sen kom Paul & hämtade upp mig & så drog vi på spontansushi. Försökte tänka lite proaktivt, så istället för vår vanliga rätt risstinna order beställde vi in rätt mycket sashimi. Herregud så gott - dessutom blir man så där perfekt mätt & nöjd. Inte som om man tryckt en hamburgare & bara vill dö för att man är så matstinn att koftan töjs ut till bröstglipa.

& jag satt där - lyssnade på bruten engelska, kikade på regnet utanför & kände att den här staden alltid kommer att ha en speciell plats i mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0