Birthday Party!

Megha fyllde ett år från 30 idag - så självklart var det något som behövde firas. Tanken var att vi skulle mötas på en supercharmigt ställe, men det föll igenom på deras rakt igenom urusla service. Så vi tog vårt pick & pack & bara "nehej, men ta inte vår order för 12 pers då" & drog iväg ut på jakt efter något annat. Blev Meghas gamla stamhak från 2007. Café Diplomatico - pizza, husets röda & väldigt många skratt.


Jag uppskattade speciellt hennes väns Ed beskrivning av sina kinesiska svärföräldrar. Kom fram till att jag kanske inte har så mycket att klaga på i alla fall. I mean, jag är ju i alla fall så pass inkörd i det Canadensiska systemet att jag kan deras helgdagar. Stackars Ed blir däremot utkörd på en mängd underliga Kinesiska jippon med noll framförhållning.

Hm. Insåg just att vi bara "Vakna Paul, det är dags för julotta" julen 2009 - vi är alltså ungefär lika goda kålsupare. Tankeställare där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0