Christmas market in Toronto...

Jag måste erkänna... de hade en GRYM gran. Så himla fin. Sedan hade de kanske inte behövt hyra in en live julängel. Det blev liksom lite för mycket med allt fejkhår & fluffiga vingar...


Dessvärre var det svinkallt - frös så att fingrarna blev vita, röda & blå.

Höll ändå igång rätt så bra. Tills ett väldigt dåligt minne från 2008 gjorde sig påmint. Jag är inte långsint, men det här minnet är svårt att skaka av sig. När det kom tillbaka med full kraft stängde jag bara av & blev totalt associal. Ville inte alls prata med någon utan bad bara Paul om att få åka hem. Så det gjorde vi & jag drack två glas vin på raken & nu har spöket pressats tillbaka in i garderoben & jag går vidare. I morgon är en ny dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0