Everybody is in the mood!

Dagens plan var adventsfika hos Victoria & Fredrik - men så fick Elsa vattkoppor... Velade lite fram & tillbaka om vi skulle åka dit eller inte. Men så mindes jag hur kul farmor hade det när hon fick bältros över ansiktet & bara... Njaee... Så vi drog & shoppade istället! Julklappar närmare bestämt. På York Dale, superstor galleria med allt från favoriten Banana Republic till Apple till Tiffany´s.

Om det blev julklappar? Oh yes! Två pappkassar fick jag med mig, en till en absolut förtjusande person som numera är etablerad Stockholmare & så en till "Justin Bieber". :)

Sen drabbades jag av totalt blodsockerfall & tvingade Paul till Starbucks. Där jag upptäckte att The Holiday Spirit verkligen är all around!

Tycker att konceptet "alla bäckar små" blir enormt bra när innehållet i sagda bäckar består av Peppermint Mocha!

Kommentarer
Postat av: Jo

Åh så trevligt =) Vad kan damen själv tänkas önska sig?



Kram!



P.S Vi måste ha skype-date för att snacka igenom lite grejer inför nyår tror jag. När passar dig?

2011-12-06 @ 17:35:42
Postat av: Ida

Oh, svårt... Något litet så att jag inte måste försöka trycka in en fontän i resväskan (jo men på riktigt, ett år fick jag det... det var ett litet helvete att försöka ta med den till Lund. Så tillslut gav jag upp). Gärna något med svensk anknytning, kanske en kokbok - jag samlar ju på dem.



Skype date låter bra. Mot helgen?

2011-12-06 @ 17:44:22
Postat av: Jo

Vad sägs om på lördag? Är bjuden på inflyttningsfest på fredag. Vilken (svensk) tid passar för dig?



Kram!

2011-12-06 @ 23:12:24
Postat av: Ida

Hade det fungerat på morgonen för mig, alltså kring 2-3 för dig?



Kram!

2011-12-06 @ 23:41:09
Postat av: Jo

Vilken dag? Och menar du 02:00 eller 14:00? 02:00 kan bli kämpigt =)



Kram!

2011-12-07 @ 11:02:09
Postat av: Ida

Kring 14.00 den 10e. Hade jag menat 02.00 för dig så hade det ju knappast varit morgon för mig, eller hur? :)



Ska bli SÅ kul att prata med dig, är så nyfiken på nya jobbet! KRAM!

2011-12-07 @ 13:13:22
Postat av: Jo

Det passar jättebra, och jag kom på det där med morgon när jag hade tryckt på "Skicka kommentar" =)



Ska bli sååå kul att få prata med dig med!



Kram!

2011-12-08 @ 11:13:03
Postat av: Ida

Super, då hörs vi på lördag - kram!

2011-12-08 @ 14:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0