I was an elephant...

Ni vet ibland när man så väldigt gärna vill vara tyst, när någon man älskar är trött & sover & man själv måste gå upp & man önskar att man hade kunnat sväva ur sängen helt ljudlöst... Den förmågan besitter inte jag. Jag är så högljud på morgonen att det är rent smärtsam. I morse var jag dessutom extra trött, så oljudsnivån skruvades upp tiofalt. Det var ljudkatastrof på hög nivå - jag tror jag väckte grannarna innan jag tillslut tog mig ner till köket. Kom på mig själv med att känna att det var lite orättvist att jag inte fixar att vara tyst när mamma är världens expert på den biten. Men medan mamma var en smidig panter/dödlig agent i ett tidigare liv är det bara att inse att jag INTE ärvt hennes förmåga. Min morgonkapacitet kommer från pappas sida. Alternativt så var jag en elefant i mitt tidigare liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0