Jag kan ju tala om...

att de där 400 kr som Paul la ut på "preventive medication" var 400 totalt bortkastade kronor. För igår började halsen krångla & idag har jag svårt att svälja. Så nej, den där antiförkylnings-mumbojumbon kan han ju äta själv i fortsättningen! Eftersom jag kommer att befinna mig på Pearson om cirkus 48 timmar, alla kläder måste packas & tvättas innan dess, & vi dessutom måste hinna köpa de sista julklapparna så har jag bestämt att jag helt enkelt inte får vara sjuk. Det går inte, så då är jag det inte. Happ, perfekt - då var det bestämt. Nu blir det jobb i timmarna åtta & sen ska jag ut & shoppa med Christina. Basta.

Kommentarer
Postat av: ma

Mitt råd är att du tar det lugnt nu och sköter om dig!

Lite te med "honing", apelsiner med C-vitamin och vila under plädden med kissen som benvärmare för att orka fira jul här i den nordliga Norden!

Vi har allt - vitt och kallt!

2011-12-20 @ 21:21:51
Postat av: Ida

Det ska jag, har redan följt de två första råden & ska se om jag kan lura ner liten kisse för myspys i soffan.



KRAM!

2011-12-20 @ 21:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0