Life is too short for bad wine!

Eftersom jag drabbades av "men jag tycker ju inte om folk på jobbet" snålhet så har Paul & jag ytterligare en halv gravlaxsida att ta oss igenom. Perfekt för lätta middag!


& perfekt i kombo med bubbly. Det är här jag inser att jag blivit gammal. För jag orkade liksom inte med avdelningens skitvin i plastglad... Bara för att det är gratis så är det faktiskt inte gott. So, jag gick upp & jobbade till 18.00 då Paul hämtade upp mig & sedan smälde vi en flaska som inte var gratis & det var SÅ mycket mer värt.

Så skål för att dricka dyrt vin med någon man älskar istället för gratisvin med en bunt människor vars knogar man bänt bort från livbåtsrelingen om man fått chansen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0