More Christmas Market!

Har ett gäng viktigheter att ta mig igenom idag, däribland ett allra första möte med UofTs team för att samla in pengar till bröstcancerforskningen. Är SÅ peppad på det! Men sen, ikväll, då blir det fest!

JULMARKNAD!

Här kan man ju fråga sig om jag inte fått nog av julmarknader åtminstonde fram till 2012. Icket - julmarknader kan man aldrig få nog av! Är speciellt nyfiken på konceptet "mulled wine". Kommer det att slå glögg? Sedan ska det ju bli lite roligt att se deras "Rudolph's reindeer zoo". Eftersom jag är rätt van vid renar så har jag väl, ehum, inte lika mycket feeling för dem som vad nordamerikanerna har. För medan de är all "Dasher, Dancer, Prancer, Vixen, Comet, Cupid, Donder and Blitzen (alltså Blitzen... hur OJULIGT är inte det namnet?) med ögon som glittrar av glädje & upphetsning så är jag mer "Honey, honk the horn one more time..."

Alternativt - "rökt renstek, gott!"
Jag ska nog aldrig skaffa barn på den här sidan Atlanten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0