Peanuts...

Vi ska på fest ikväll - värdparet har naturligtvis önskat sig getter... Hela världen har blivit get-tokiga I tell you. Vi köpte en välgörenhetsgåva till dem, från samma organisation, fast jordnötter istället. Tanken är att projektet ska stödja kvinnliga jordnötsodlarkooperativ. Paul blev skitförtjust i tanken, som den äkta canadensare han är. Canadensare är ju nämligen helt övertygade om att jordnötssmör är guds gåva till mänskligheten & kampen mot hjärt&kärlsjukdomar...

ANYWAY. Själv älskar jag projektets slogan:

"There's notting nutty about that!"

Don Draper har jobbat övertid igen...

Kommentarer
Postat av: Marianne

Jag älskar också jordnötssmör! Det + havregrynsgröt är min favoritfrukost ever, som jag aldrig har tröttnat på.

2011-12-17 @ 20:44:22
Postat av: Ida

Jordnötssmör & havregrynsgröt? Den kombon har jag aldrig ens tänkt på... hm, måste kanske testa!

2011-12-17 @ 21:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0