Pistiller!

Har våndats över ett virkprojekt ett litet tag - vill virka små blommor (för bröstcancerinsamlingen), men hur får man till pistillerna? Svar: man råkar av misstag gå en gata för långt när man ska ta tunnelbanan hem & hamnar således framför en affär som säljer tårtdekorationer. Man blir lite nyfiken & bestämmer sig för att kika in & inser att tårtfolket ju tillverkar grymma mängder blommor. Som naturligtvis måste se verklighetstrogna ut... Vilket gör att det finns en marknad för fuskpistiller!


This is a strange world!
Men jag är ett problem fattigare!

Kommentarer
Postat av: ma

Nyfiken, nyfiken på att se dina blommor!

2011-12-08 @ 21:13:35
Postat av: Ida

Jag lovar att visa när jag har något färdigt som jag är nöjd med! Kram!

2011-12-08 @ 21:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0