Xmas gifts - check!

Christina kom & hämtade upp mig i sin sprillans nya lilla MINI (men vilken underbar liten bil, blev helt kär!) & så brände vi iväg till Vaughan Mills. Där Christina köpte en flaska vatten medan jag checkade av julklappsmåste efter julklappsmåste från min lista. Känner mig helt glad & varm när jag tänker på de saker jag fick tag på, jag tror verkligen att de kommer att bli omtyckta. Det här med att köpa bra presenter har nämligen blivit väldigt viktigt sedan jag flyttade hit. Man vill ju liksom inte kånka med en massa ogentänkta köp tillbaka & tvingas inse att allt slit & släp enbart resulterar i ett "ååååh... ehum... tack". Blir så oändligt mycket jobbigare än om man bara panikköpt prylen på Åhlens dagen innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0