Check på godkänd träning!

Måste ju ge mig själv en liten klapp på axeln för veckans träningsfrekvens! Förra veckan låg jag på 5 timmar, denna på 8. Inte så illa. Sedan behöver vi ju inte tänka på att sommarens lilla äventyr kommer att snitta över 50 timmar/vecka. Det är lååångt dit - massa tid över till att bygga muskler & uthållighet!

I vilket fall, det viktigaste just nu är att jag känner mig nöjd. Nöjd & hungrig - så det känns ju himla smidigt att dagens middag inte innebär ett dugg jobb för moi. Middag hos Joao & Isabel, så jag ser fram emot massa fisk & skaldjur. En liten fågel har viskat något om hummer, så jag håller tummar & tår för det. Paul lär väl inte studsa upp & ner av glädje i fall att det blir det som serveras, men han ligger bara på 5 timmars fysisk aktivitet så det gör inte så mycket om han inte är fullt lika till sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0