Even something small can say I love you...

Sprang runt som en yr höna & letade efter mina nycklar imorse. Tillslut kom jag på det brillianta uppslaget att de facto kika i min jackficka. Där de naturligtvis låg. Dessutom fanns där ett paket med Extra som Paul lagt dit åt mig. Ett paket kostar väl cirkus två dollar, men det värmde ändå så himla mycket. En sån fin liten gest kan verkligen säga mer än tusen ord...


Jag inser ju att det låter helt vansinnigt att bli hjärtevarm över lite tuggummi, men det har sin förklaring. Medan vissa personer är beroende av snus, kanelbullar eller syltlök så utgörs mitt fix av tuggummi. Är jag stressad, småhungrig eller bara allmänt less så känns allt lite bättre om jag får tugga på något som friskar upp. Paul brukar rynka på ögonbrynen & säga att jag ska dra ned, men jag tror att han fattar att det faktiskt är mitt lilla beroende som jag är lika berättigad till som vad han är till sitt kakmissbruk. Så att han faktiskt försåg mig med ett paket, eftersom han vet att det varit en tuff vecka, jaaa... det kändes faktiskt alldeles fastligt härligt. Love in a little box.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0