Om jag vunnit på lotto...

Senast Paul & jag var på affären & handlade låg Canadas största lotteri på 30 miljoner dollar. Så fort jag ser sånna fantasisummor kan jag inte låta bli att trigga igång ett litet maraton av "saker vi kunde/skulle göra om vi vann". Igår efter middagen hade vi just en sån liten session. Här i Toronto hade man rätt lätt kunnat lägga en sjättedel av den summan rakt av på ett hus & vi kom båda fram till att det är grymt ocharmigt. Vad är liksom lockelsen i att köpa något jättestort & färdiguttänkt? Något som redan är perfekt. Paul & jag har lätt haft några av våra bästa stunder tillsammans när vi påtat på med vårt lilla hus här & då är det ändå inte ens vår egen kåk. Någonstanns där i dissandet av lyxvillor i Forest Hill kom vi på att vi borde söka på vad som finns på marknaden i Sverige - i form av småtokiga renoveringsobjekt som vi hade blivit galna på men garanterat älskat. Detta hittade vi... Idag är det vi som köper en lott, för oh vad vi båda älskar detta unikum. Hade det varit vårt hade vi renoverat upp det till ett hotel. Ett hotel med hälsoinriktning & rätt tänk för att hjälpa folk att komma igång med viktminskning & en aktiv livsstil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0