Sliten...

är ordet som får beskriva mig den här morgonen. Herrejäklar vad trött jag är. Skillnaden mellan att somna på soffan tillsammans framför en film någon gång vid elva-snåret & att tvingas knöla ihop sig där klockan 4 på morgonen (då man redan har ett par timmar i ryggen & inte är så där desperat trött) är verkligen milsvid.

Fast nu ska jag inte tänka mer på det utan istället fokusera på den här dagen. Som förutom jobb kommer att bjuda på lunch med Vicoria & Elsa samt troligtvis en 40 längder i poolen. Inte så pjåkigt upplägg alltså!

Uppdatering: Och hade jag varit hemmafru hade jag ju checkat av rätt många punkter på "to do" listan redan nu vid 9-snåret. Är inne på den andra maskinen tvätt (täcket den här gången), har vikt två fulla maskiner ren tvätt & våtmoppat sovrummet, hallen uppe & nere, trappen samt hela köket. Utifall att det nu skulle vara några små blöta kisstassar som trampat igenom de områdena innan det blev kattbad... Nu är jag ju inte hemmafru, så det här får bara ses som en häääärlig bonus som kommer automatiskt med denna dagen. Nystädat hus, check på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0