Torskresultat...

Tja, det blir väl en tre tummar upp av fem möjliga - vilket är ofantligt mycket mer än vad jag förväntat mig.


MEN, & det här är viktigt, det var enbart för att jag gick helt överbord på kryddfronten. Följer man receptet får man barn/senilmat. Här måste peppras med kryddor tills man får kramp i armen! Snålade som vanligt med fetaosten, just för att det är ost, men hade jag varit hemma i Sverige hade jag köpt på mig en av de mer fettsnåla varianterna (finns ju så INTE som alternativ här) & kört gärnet  - för det gav en så fin sälta. Sedan hjälper ju lite rosa bubbel upp de flesta måltider...


För hos oss är det ju helg nu! LÅNGHELG! Räddningen när man lever i ett land där de flesta måste klara sig på två ynka veckors semester per år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0