Baby Momo...

därmot hälsar att han tänker spendera dagen inomhus i värmen...

Skrev inte om det tidigare - men Therese bestämde sig för att inte ta Kewpie. Har mått lite småuschligt över det under veckan, men så tittar jag på Mammut & då känns det rätt att jag bromsar mig själv & inte drar in & räddar henne på egenhand. Kittehbooh är så lycklig med det lilla liv som han har nu & vi med honom - känns inte rätt att pressa in ytterligare en enhet bara för att jag har dåligt samvete över ett beslut som någon annan tagit. Måste inse att jag inte kan rädda världen, inte alltid i alla fall...

Kommentarer
Postat av: ma

Han är en riktig IBK! M

2011-01-23 @ 21:53:17
Postat av: Ida

IBK?

2011-01-24 @ 04:59:14
Postat av: Anonym

En Itte Bitte Kitte - vad det nu betyder, exakt! Det låter i alla fall väldigt gulligt i mina öron. M

2011-01-24 @ 17:31:04
Postat av: Ida

Ah! Ja men det passar honom himla bra också - han är nämligen väldigt gullig! Rätt ullig också... :)

2011-01-25 @ 02:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0