Helomvändning...

Sedan nyår har det verkligen blivit en femöresvändning när det gäller träningsmotivation. Innan var det i princip 100% suck & pust - nu, när 2011 är här, så är det mest underbart motiverande. Så där så att jag hellre går & tränar än möter upp någon för middag... Oki, inte mina närmsta vänner, men bekanta eller den typen av människor som man gillar men som på något vänster är oförmögna att fungera självständigt & konstant behöver pep eller bekräftelse. I de fallen byter jag hellre mot ett gympass eller en flygande tur i skogen med snöskor på fötterna.

Idag vaknade jag & var så grymt överhurtig att jag skuttade iväg till Loblaws redan innan åtta för att vara där när de slog upp portarna. Paul däremot drog sig sömngångaraktigt upp ungefär samtidigt som jag återvände med bananer, bröd & minimorötter.

Paul vs Ida i träningsstatistik: 1-1.5

Kommentarer
Postat av: Anonym

Långsiktiga mål fungerar som en extra startmotor, eller egentligen som en självstart. M

2011-01-18 @ 21:50:18
Postat av: Ida

Jag är beroende av mål. Utan dem vill jag bara sitta i soffan, läsa inredningstidningar & dricka te.

2011-01-18 @ 22:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0