Helt fantastiskt roligt!

Det finns en tjej på vår avdelning som är så blåst att man inte riktigt vet vart man ska ta vägen. Det här är något som man kommer underfund med om man tillbringar mer än 2 minuter tillsammans med henne & jag måste erkänna att jag tycker att hon är prima underhållning. Lite så där att jag måste lägga band på mig. Idag kom hon med ut & klättrade. Paul kom & hämtade upp oss vid tunnelbanan & jag tror att jag såg honom storkna första gången efter ungefär 30 sekunder - resten av resan var så plågsam. Paul kunde liksom inte låta bli att driva med henne & jag försökte förtvivlat att inte skratta så att hon skulle höra. Det var så illa att tårarna bara rann. Det allra värsta är dock att det behövdes så lite för att hon skulle kläcka ur sig den ena absurda kommentaren efter den andra. Som ett exempel, hon kunde inte få in i huvudet att Mammut är en katt utan refererade till honom som "hunden". När hon sedan skulle berätta om sin egen hund, ja då blev det "katten". Oki, om man gör det en gång eller två - men KONSTANT under en 10 minuter lång biltur? Sedan var det ju också intressant att hon trodde att anledningen till att man inte ska bada efter ett mål mat är att det är skadligt för blindtarmen... och jo, Pauls följdfråga "Ah, so I guess you can swim anytime if you just have it removed?" möttes med stor entusiasm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0