Vi drar på det...

Kommer att sitta på avdelningen ända till 19.30 snåret ikväll - så då tycker jag att jag får ta det lite lugnare nu så här på morgonen. Kanske inte riktigt så att jag äter lunch här hemma, men åtminstonde så pass att jag slipper stå som en packad sill på tunnelbanan. Istället ägnar jag morgonen åt att leka med photoshop, här ska tillverkas promotion material för UTRCC. Ny termin, ny möjlighet att värva fler medlemmar. So, det är dagens första mål.

Uppdatering: Det blev lunch på avdelningen, men bara precis. Kom i princip in & satte mig vid skrivbordet & plockade upp lunchlådan på direkten. Resterande dagen har ägnats åt att läsa lite om fossila växter, UTRCC göromål samt checka ut en "desk copy" av "Introduction to Paleobiology and the Fossil Record" - det här med att få gratis böcker är verkligen en STOR förmån med att undervisa. Glädjer bioblioteksnörden/ekorrsamlaren i mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0