Back off or I hit you with a stick...

Jag vet inte om det här bara är jag... men när jag är RIKTIGT trött så vill jag vara i fred. Jag känner mig lite som ett skadat djur, behöver pusta ut lite & sitta & stirra i tom ensamhet framför mig ett tag tills livsandarna återvänder. Så var det imorse, jag var helt illamåendetrött & ville bara ha tystnad. Det här plockade dock inte Paul upp, nej han ville kramas. Stora varma, bara hålla fast & vara nära kramar. Mitt sinne blev klaustrofobiskt & jag halvväste, vad jag befarar kommer att bli bevingade ord, "Back off or I hit you with a stick".

Var sagda pinne skulle komma ifrån har jag dock ingen aning... jag var som sagt lite trött & logiken sviktar lite då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0