But everybody else...

Ni vet när man var liten & ALLA andra fick... vara uppe lite längre, se den där filmen eller ta hål i öronen... Har inte känt den typen av frustration på väldigt länge. MEN NU. När varenda kotte sportar ballerinor, flipflops & eller något fab med klack - vad har jag på mig då? Vandrarkängor & dubbelfodrade sockor för att inte få skavsår...


Surt att den sista träningen så här två veckor innan Fjällräven Classic skulle sammanfalla med de högsta temperaturer som någonsin uppmätts i Toronto... Knappa 6 km fick vi in i kväll (21.00 - 33 grader varmt). Jag låtsas att det är godkänt. Jag låtsas också som att det inte är fullt så fult med sockor till shorts. Det går så där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0