Cheese Boutique!

Positivt besked på något jag gått & oroat mig för i flera dagar - så jag firade med en 8 km runda på cykeln. En runda som även inkluderade ett besök på min favoritdelikatessbutik! Det är som en skattkammare där inne, man kan köpa allt i matväg!


Bland annat allt i kornväg - här går det att få tag på bulgur & matvete, något som lyser med sin frånvaro i vanliga mataffärer. Nordamerika är så efter på alternativ till potatis, pasta & ris...

Jag kittade glatt upp mig på bulgur, matvete, couscous, balsamic glacé med tryffelsmak & en liten bit helt galen stiltonost. Den senare kommer att vara Pauls & min belöning under helgens slit. Det är fint med ostar som smakar så skarpt att man nästan nockas av stolen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0