Dagen kan INTE fortsätta så här...

Förutom att ha tömt tvättmaskinen & tjattrat hål i huvudet på Paul över lyckan i att återfinna mitt örhänge har det dock inte gjorts speciellt mycket idag. Det har mest sett ut så här. Häng i soffan, med ruffsig tofs, iklädd Pauls t-shirt & underhållandes en liten kisse med massa energi.


Med tanke på att flyget lyfter om si så där... 32 timmar så måste det till lite av en ansträngning typ omedelbart. Problemet? Så lång lista att jag inte riktigt vet var jag ska börja... Oki, vi kör "klara färdiga gå" leken - vad kan jag få gjort fram till lunch, dvs på 90 minuter?

1) Starta en ny tvätt & vika undan två tidigare
2) "Plocka undan" så där rent allmänt
3) Plantera om mina sötpotatisar, betor, spenat & dill plantor så att de har någonstanns att växa medan vi är borta
4) Laga blomkålssoppa till lunch

Lamt, väldigt, väldigt lamt resultat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0