FIRA!

Oh, vi har en sak som vi måste fira idag! Ett ettårsjubileum faktiskt! Kan någon gissa vad det är? Bjuder på en ledtråd, det var något som gjorde mig VÄLDIGT glad & väldigt överraskad!

Jo för ett år sedan gick Paul från... eh...
ha en död råtta över axeln...
till...

Att ha kort hår - för första gången på mer än 20 år. Stort, stort steg för Paul & något jag är så grymt tacksam över. För hjälp vad jag ogillade allt det där långa trollhåret. Långt hår på killar är ok om de är 16 & matchar med finnar & digitalklocka. Det är inte ok på MÄN.

Kommentarer
Postat av: Jo

Det är ju så mkt bättre nu =)

2011-07-29 @ 11:38:05
Postat av: Ida

Ja, jag älskar det & blir lite smårädd när jag ser gamla kort! :)

2011-07-29 @ 13:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0