Flygbiljetter bokas NU!

Oh, nu väntar vi bara på den slutgiltiga bekräftelsen - men det är väl så gott som klart att vi har våra biljetter i hamn. Över Island som jag så gärna ville! För mig som verkligen hatar att flyga gör det stor skillnad mellan att flyga 5 + 3 timmar för att ta mig till Stockholm mot 8 + 2 som gäller om vi hade tvingats välja Frankfurt eller Bryssel (aaaah, det ilar av obehag i kroppen bara jag tänker på Bryssels vidriga flygplats). Så nu är jag lycklig. Sure, jag hade gärna velat stanna mycket längre än de två veckor vi har bokat - men det är bara att gilla läget & inse att det inte riktigt går i nuläget. Inte med Pauls totala semester på 2 veckor per år & mitt PhD-försvar inom en relativt snar framtid.

Anyway, 30e juli till 13e augusti tänker jag STORNJUTA av världens bästa land!

Kommentarer
Postat av: ma

OK, landar ni i Lse eller Umeå på lördagen? M

2011-07-12 @ 20:48:15
Postat av: Ida

Vi kommer inte fram till Stockholm förrän sent den 31, så dessvärre verkar det som om vi måste stanna en natt i Stockholm. Så jag tror att vi dyker upp i Umeå kring 9.30 snåret på måndag.

2011-07-12 @ 21:49:41
Postat av: Jo

Läste mailet och har svarat =)

2011-07-13 @ 11:04:24
Postat av: ma

Det går snabbt med flyget, men väntetiderna däremot blir långa ibland. Vi hämtar er i Umeå. Kram M

2011-07-13 @ 12:51:27
Postat av: Ida

Jo - & jag ska svara tillbaka, alldeles strax! Inresan är hopplös, men det hade ju varit super om vi kunnat få till något runt den 12e!



Ma - Ja & så "förlorar" vi ju tid åt ert håll. Insåg väl att det var kört på att komma ut från Stockholm den 31 eftersom vi landar vid nio men surar fortfarande över att det inte går några morgonflyg den 13e. Fast å andra sidan, då kan jag kanske få en date med Josefin - så inget ont som inte har något gott!



Kram till er båda!

2011-07-13 @ 12:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0