Mindre väggar, mindre tak!

Helgen ägnades även åt att slå ut en himla massa gipsskivor, både tak & väggar rök. Så nu ser garderoben i det stora sovrummet lite annorlunda ut mot när vi började... Kvar på den omedelbara "to do" listan finns dock isoleringen i taket... ser verkligen inte fram emot den biten. Fy tusan vad äckligt det är. Hoppas att Pauls syster ska ta en helg i stugan medan vi är i Sverige & fixa den här biten. Fast tron till att det blir gjort är väl inte direkt monumental. Vissa personer är helt enkelt bättre på att GÖRA medan andra är bättre på att SNACKA. Paul & jag får väl ses som kategori 1 personer medan det samma inte gäller för Annabelle.


Så jag är ganska säker att vi kommer att återvända till en stuga i samma skick som vad vi lämnade den i, men det må vara - så länge jag får tanka energi hemma i Sverige så fixar jag vad som helst sen. Riva ut mer innertak, såga ner träd, lägga nytt altangolv? No problem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0