Något enkelt?

Moi - Paul, vad vill du ha till middag ikväll? Gärna något enkelt, eftersom vi nog kommer fram till stugan rätt sent.
Paul - ... LAMB!

?

Alltså, jag bad om förslag på något enkelt... Är det bara jag som kanske inte per automatik buntar in lamm i sagda grupp? Oki, jag vill inte äta Mac & Cheese från paket - men något lite mer lättlagat hade ju gärna fått komma ur honom. Lite som när lillebror utropade "Plankstek!" när han fick samma fråga av mamma - men det var när han var fem vilket gör det lite mer förståeligt.

Lamm...

Kommentarer
Postat av: ma

Ja, det svaret blev ett ordspråk inom familjen! Men lamb - tja...

2011-07-15 @ 19:09:14
Postat av: Ida

Jag måste erkänna att jag fick ett skrattanfall när jag stod där & tittade på lammstekarna på Loblaws... Det fick bli fläskfile istället, han märker ingen skillnad!

2011-07-15 @ 20:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0