Saneringsteamet är tillbaka!

Tillbaka i Toronto efter en LÅNG helg. Herregud vad vi slitit - var så trött igårkväll att jag knappt fixade att ta mig in i huset. En stor del av helgens jobb inkluderade "slita ut gammal glasfiberisolering"... det var skitäckligt för att vara ärlig. Mängden döda flugor & allsköns mög var stundtals lite överväldigande. Fast då kunde jag ju alltid muntra upp mig med att kika på Paul, för hjälp vad rolig han såg ut!


Själv valde jag en något mer dämpad färgskala - kändes lite mer sobert så där.

Ett litet minus dock - plasten på insidan visade sig vara lite gammal. Så till den graden att den inte riktigt pallade någon form av rörelse. Var helt täckt att små gula plastbitar när jag tog av mig den, små gula plastbitar som var infernaliskt svåra att få bort. Misstänker att jag kommer att hitta rester under den kommande veckan.

Kommentarer
Postat av: ma

Glasfiber - usch vad bara ordet kliar!

2011-07-11 @ 22:21:41
Postat av: Ida

Nej men ännu värre, OHYRA! Hurvas!

2011-07-11 @ 22:41:19
Postat av: ma

Möss och olika 8- och 16-benta vänner?

2011-07-12 @ 13:50:16
Postat av: Ida

Stora FETA spyfluor mest, men också något som såg ut som små tusenfotingar, Fy tusan vad äckligt!

2011-07-12 @ 14:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0