Trött & skitig...

Varmvattenberedaren ute i stugan trilskades, så det blev en helg utan dusch - utan att överdriva så luktar Paul & jag apa & det känns som om jag aldrig kommer att bli ren igen. Just nu känner jag mig alltså bara supertrött & lortig, men jag vet att imorgon - när jag vaknar upp ren i nybäddad säng - då kommer jag att vara SÅ nöjd med denna helgen. För hjälp vad mycket vi fått gjort! Det var helt klart värt alla myggbett som vi drog på oss! För mygg, ja det fanns det - så till den grad att jag sportade strumpor till shorts, det hör ju inte till vanligheterna annars. Men just myggmedelsindränkta sockor var det enda som höll dem borta från anklarna som de tydligen har någon underlig förkärlek till.


Stilig, väldigt stiligt Stig-Helmer Jansson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0