You can call me "The BRAIN!

Eftersom helgen ska spenderas i stugan med Saaben som enda wheels, tog jag en runda med grönafaran nu på eftermiddagen. Som vanligt kan jag inte låta bli att fnittra när jag drar på mig hjälmen. Jag tycker att jag ser så roligt ut! Som The Brain i "Pinky and The Brain". Alldeles för stort huvud i förhållande till kroppen. Ja jag vet att det till viss del beror på att jag är rätt smal, men alltså - dimensionerna på min hjälm är helt hysteriska. Det är som om någon tillverkat prototypen från en vattenmelon & på något knasigt vänster fått igenom det med tillverkarna.


Jag tycker att min hjälm är rätt knäpp, men gillar den skarpt ändå just pga underhållningsvärdet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0