Dagens bukett...

Går lätt till farmor - för idag har hon skolavslutning! Tänk att vara 82 år gammal & fortfarande gå i skolan, det är så himla häftigt tycker jag! Häftigt & väldigt uppmuntrande, nyfikenheten finns uppenbarligen kvar oavsett hur gammal man är.

GRATTIS FARMOR!
Jag önskar jag varit i Älvsbyn, då hade jag tagit med dig ut på mjukglass eller pizza! För det var tradition på den tiden jag gick i skolan - avslutningsdagen var ju tvungen att firas med något festligt! So, vi får ta & fira när vi kommer hem!


Själv ska jag faktiskt bryta mitt hemmajobbande ett par timmar & åka in till institutionen. Har en hög med tråkiga administrativa saker att ta itu med så det är bara att pallra sig in. Fast, jag tänker tidigt in tidigt ut - får så oändligt mycket mer gjort här hemma än i den där gamla kuben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0