Dagens lågvattenmärke...

Sussie, Viktor & jag promenerar genom parken...

Moi - Det är så trevligt här med alla djur, mycket mer djur än vad jag är van vid från Sverige! Fåglar, fiskar, hjortar, tvättbjörnar...

Avbryter mig mitt i denna lovsång eftersom något träffar mig rakt i huvudet. FÅGELBAJS. Ironi på hög nivå... Sussie hjälpte mig att dra av det värsta med ett gäng kleenex, men hjälp vad man känner sig tillplattad av att bli nedbajsad. Medan vi stod där & försökte få bort smörjan kom en tant förbi & förklarade att jag borde köpa mig en lott idag. So, så fort min mycket välbehövliga sanering har avklarats ska jag trava iväg & satsa lite pengar på ett par nummer eller två.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har man tur i lotteri om man haft oturn att bli nedbajsad av en fågel? Något helt nytt för mig, men det kanske fungerar, fast vi säger att alla onda ting är tre... Det blit intressant att se om du vinner - hoppas, hoppas på det! M

2011-06-13 @ 21:10:21
Postat av: Ida

Ja men NÅGOT måste man väl trösta sig med! Jag tror att det är lite som det att man säger att det är tur med regn i brudkronan, man försöker desperat göra en olycklig situation till något gott. Så nu låtsas vi att det är tur att bli nedbajsad av pippifåglar!

2011-06-13 @ 23:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0