Ett litet helvete i sig själv...

Sitter & försöker kolla upp flyg till Sverige & vilket litet helvetesgöra det är. Avskyr att semestern i Canada ligger på två ynka veckor & att man ALLTID måste försöka maximera resetiden med hjälp av helger & helgdagar. Avskyr också att ha fasta resedatum när man ska boka en resa & HATAR den vidriga flygskatten som ska på allt. Är det inte helt orimligt att en biljett marknadsförs som $800 när skatten sedan ligger på $500?! Apa också.

Nej suck... nu orkar jag inte längre. Nu lämnar jag över jobbet till Paul. Han jobbar ju ändå på en resebyrå nu, om än som programmerare, det måste finnas någon där som kan fixa de saker som jag söker:

1) Inte mer än en mellanlandning
2) Ut från Toronto den 29e, tillbaka den 14e
3) Helst flyga genom Island för att minimera tiden över öppet hav
4) Inte behöva flyga genom London
5) Inte behöva boka återresan till den 13e
6) Inte behöva betala ur näsan för sagda upplägg

Kommentarer
Postat av: ma

Usch, jobbigt bara att läsa. Jag går ut en runda i stället.

2011-06-20 @ 20:19:29
Postat av: Ida

Bra idé, jag gör det samma! Solen skiner & det finns bättre saker att göra än att svära över flygresor. Jag lämnar över huvudvärken till resetanten på Pauls jobb istället!

2011-06-20 @ 20:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0