Farliga människor...

Uj, vissa människor är livsfarliga på det sättet att de förstärker beteenden. Som SussieQ, när vi två shoppar tillsammans... iiinte bra. Igår var det middag hos en annan "karaktärsförstärkare" - Megha. I hennes fall är det dock inte det ekonomiska sinnet som kastas överbord, nej det är känslan för hur mycket alkohol man egentligen pallar. Gårdagen var inget undantag & slutade med att jag halvt fick dra Paul in i en taxi halv två på morgonen. Idag är det segt, riktigt segt. Paul ser ut som om han mest av allt skulle vilja kapsla in sig i en liten bubbla med noll kontakt med omvärlden. Jag är väl i lite bättre skick, vilket kanske beror på att jag faktiskt satte mig ner & åt en avokado när vi kom hem. Oki, nyttig fyllemat - men definitivt fyllemat. Kan ärligt talat inte komma ihåg när jag gjorde det senast.


Ja men ni ser ju... Som tur är så är det portvin i glasen, inte vodka - då tror jag inte att vi pallat att lämna sängen idag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0