Slacklining at campus...

Snabbfixade lite ärenden på avdelningen & sedan spände jag & Tim upp två slacklinor nere vid biblioteket & lekte runt i 90 minuter. Vi var bara fyra pers, men det var en ganska bra grupp på två linor. Tim är så där pinsamt bra medan jag är så usel att det inte finns - att släppa trädet kändes rätt omöjligt till en början.


Men sedan fick jag till balansen lite bättre, dock inte tillräckligt för att verkligen kunna gå på linan. Väldigt frustrerande, måste börja öva på det här för jag hatar när jag verkligen är kass på något som jag vill vara bra på.

Så nu är målet att kunna gå på linan innan sommaren är slut + att kunna gå på den med ett något mer avspänt ansiktsuttryck. Den där kattrumpsminen är ju inte speciellt tjusig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0